Termékek
Kosár
Az Ön kosara jelenleg üres!
Bejelentkezés
TÁMOGATÁSOK

Pályázatot nyertünk!
Pályázat címe: Vitee Beauty Kft. innovációs képességének támogatása
Kedvezményezett neve.VITEE BEAUTY KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG
Vissza nem térítendő támogatás összege:: 38,87 millió forint

Projekt alapadatai
Operatív program: Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program Plusz
Pályázati felhívás azonosítója és neve: GINOP_PLUSZ-2.1.3-24 - KKV-k innovációs képességének támogatása
Projekt azonosítója: GINOP_PLUSZ-2.1.3-24-2024-00255
Kedvezményezett neve: Vitee Beauty Korlátolt Felelősségű Társaság
A projekt címe: Vitee Beauty Kft. innovációs képességének támogatása
Régió: Közép-Magyarország
Vármegye: Budapest
Járás: Budapest
Település: Budapest
Támogatási kérelem benyújtásának dátuma: 2024. 11. 12.
Támogatás megítélésének dátuma: 2025.04.10
Támogatási szerződés hatályba lépése: 2025. 04. 11.
Projekt tervezett kezdése: 2025. 02. 01.
Projekt tervezett befejezése: 2026. 07. 31.
Megítélt támogatás összege (Ft): 38 874 804
Szerződésben megítélt támogatás összege (Ft): 38 874 804
Projekt összköltsége (Ft): 55 535 436
Támogatási arány (%): 70
Uniós társfinanszírozási arány (alaponként) (%): ERFA - 28,42%
Érintett egyedi célkitűzés: Intelligens Európa
Forrás: ERFA
Leírás
A Vitee Beauty Kft. egy 2004-ben alapított, magyar tulajdonban lévő vállalkozás, amely professzionális kozmetikai gépeket és otthoni szépségápolási készülékeket gyárt és forgalmaz. A cég célja, hogy magas minőségű, innovatív szépségápolási termékekkel szolgálja ki a kozmetikai szakembereket és otthoni felhasználókat támogatva a hazai szépségipar fejlődését és megcélozva a külföldi piacokat is.
Jelen projekt keretében – az előzetesen megvalósított innovációs tanácsadás keretében meghatározott irányvonalak mentén - az alábbi üzleti folyamatfejlesztési tevékenységeket kívánjuk megvalósítani.
Gyártás/termelésirányítás:
A tanácsadás keretében kiemelésre kerültek azok a fontos szempontok, amelyek a cég működését relevánsan meghatározzák és jelentős innovációs potenciált hozhatnak a társaság életében.
- Gyártásirányítási rendszer
A rendszer bevezetése elősegíti, hogy a cég hatékonyan előre lássa az eladások alapján a következő időszakban szükséges alkatrészeket és anyagokat. A rendszer az eddigi értékesítési adatokat figyelembe véve, alapanyag beszerzés tervezhetőséget és optimális készletgazdálkodás tesz lehetővé, a költségek csökkentve és a gyártási folyamatot zökkenőmentesebbé téve. A késedelmes teljesítés minimalizálható. Az alapanyagok beszerzése, a gyártási folyamat mindenki számára jól követhetővé válik, a folyamat teljes online átláthatóságot biztosít. Pénzügyileg a gyártási költségek precízen és pontosan azonnal felvezethetőek, egy rendszer képes valós gyártási költség kimutatásra.
- Vállalati CRM
Az eladást követően a CRM rendszer segítségével követhetővé válna az termék-életút, az ügyfél visszajelzések visszacsatolódnak a rendszerbe. A korszerű CRM alkalmazás a hiányos vagy jelenleg még nem létező ügyfél kezelési folyamatok menedzselését is biztosítaná.
- Beszerzés, logisztika
A modulba beépített szerviz rendszer lehetővé tenné adott eladott géphez (sorozatszám alapján) a hibajelentések és szerviz adatlapok online felvételét, a hibákról a fotó és videódokumentáció rendszerbe csatolását, a hibaelhárítás leírását. A szerviz modul precíz költségszámítása lehetővé tenné azt is, hogy a gép garanciális szerviz költségei követhetőek legyen, a meghibásodásokról pontos kimutatások készüljenek.
Az ERP működtetése meglévő szerveren fog történni, újonnan kliensgépek kerülnének beszerzésre.
Logisztika: nem releváns
Marketing/értékesítés:
A fejlesztés eredményeként a cég marketing-értékesítési folyamatai átláthatóbbá és adatvezéreltté válnak, miközben a termékek és szolgáltatások változatlanok maradnak.
Az új ERP rendszer CRM modulja lehetővé teszi a marketingfolyamatok valós idejű követését, költségek és kampányok hatékonyságának elemzését, valamint különböző marketingcsatornák (Facebook, Instagram, Google Ads, MailChimp stb.) integrációját és automatizálását.
Az új kampány folyamat lépései:
- Az éves marketing és kampányterv áttekintése, a korábbi kampányok értékelése, aktuális készlet és igény információk elemzése CRM segítségével
- Az aktuális kampány KPI-ok meghatározása: eladási cél, konverziók, ügyfél beterelés
- A marketing eszközök meghatározása, tartalomkészítés
- Termék feltöltése a weboldal / webshopba.
- Kampányadatok folyamatos követése: az adatok elemzése alapján folyamatosan optimalizálják a folyamatokat. Rossz teljesítményű kampányok leállítása, biztosítva a költségek hatékony felhasználását. Költések optimalizálása a legjobb eredmények eléréséhez, a ROI maximalizálásával.
- Kampány eredményesség értékelése. Az eladási adatok alapján, a kitűzött célokhoz viszonyított Az eredmények fényében új célokat tűznek ki a jövőbeli kampányok számára.
- Adatbázis, célcsoportok, preferenciák finomítása, frissítése a még pontosabb, testre szabottabb ajánlatok érdekében.
Az MI támogatott CRM és adatalapú üzleti döntések nem változtatják meg a szolgáltatás jellegét, kizárólag az ügyféligények pontosabb értelmezésére, és az üzletmenet hatékonyabbá tételére irányulnak.
Szervezetfejlesztés: nem releváns